پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 15 تیر 1398

راه اندازي سامانه موبايلي"زائر يار" براي خدمت رساني بهتر به حجاج بيت الله الحرام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ سامانه موبايلي زائر يار براي خدمت رساني بهتر به حجاج بيت الله الحرام سال جاري ،از امروز شنبه 15 تيرماه بهره برداري شده و آماده نصب براي حجاج و زائران حج تمتع مي باشد.اين نرم افزار داراي امكانات و خدمات متعددي براي زائران حج تمتع امسال است.
از جمله آنها اطلاع رساني تصويري از اماكن مهم و زيارتي عربستان همچون حرمين شريفين همراه با نقشه دقيق شهرهاي مكه ، مدينه ، مني ،صحراي عرفات ، مشعرالحرام، قبرستان بقيع و مسجد شجره و مانند آن است.
اطلاع از برنامه غذايي ، اماكن اقامتي و هتل هاي زائران در مكه و مدينه همراه با مكان نمايي و مسيريابي ، نقشه استقرار و سيستم ترددي ناوگان حمل و نقلي زائران ، پيگيري اشيا گمشده و پيدا شده آنها ، اطلاع رساني اخبار و اطلاعيه هاي سازمان حج و زيارت به زائران از جمله ديگر امكانات قابل دسترسي اين نرم افزار است.
امكان تماس با شماره هاي تلفن ضروري چون امداد و غيره ، دريافت كمك اضطراري ، بخش هاي نظرسنجي ، دريافت انتقاد و پيشنهاد حجاج هم از ديگر زمينه هاي فعال شده بر روي اين نرم افزار براي حجاج امسال مي باشد كه تا حد زيادي شرايط و امكان استفاده آنان از امكانات و خدمات را تسهيل مي كند.
حجاج مي توانند اين برنامه را هم اكنون از طريق سايت Zaeryarapp.com و يا از سايت سازمان حج و زيارت يا فروشگاه گوگل دريافت كنند.

روتیتر